onsdag

Hello there! Nu är jag så fruktansvärt trött på den här snön. Den kommer inte hinna smälta fören till juni. Minst.
Igår hade som sagt jag och min hane ett år så vi åkte in till stan och åt på ettundraett, som ligger på birgerjarlsgatan. Det var hur god mat som helst, personalen var trevlig och själva stället var skitmysigt. Rekommenderas verkligen!



Eftersom jag fick en sån fin present av Robin så köpte jag en rugbytröja från peak till honom som han hade tittat ut. Alltså, alla var lada och nöjda!

Idag har jag inte lust att göra någonting, tänkte ta mig en dusch snart och sedan kommer Robin väl så småning om. Helgen bjuder på utgång med matilda och mary, fast vart vet vi inte riktigt ännu. Shit vad man längtar efter att fylla arton theese days.

Jag antar att jag inte har så mycket mer att säga, utan ni får ha en trevlig kväll!
Gos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0