söndag

Godkväll! Har haft en ytterst trevlig helg de senaste dagarna, vilket känns roligt och skönt. I fredags åt jag middag med min kära syster som var hemma på besök. Vi pratade lite skit och sedan lät jag henne sminka mig och välja ut mina kläder till kvällen, som jag sedan fick mycket beröm för, tack Liv! Efter det begav jag mig till mitt barn (!) Matilda och fixade lite till, och därpå åkte vi till MB. I början var det riktigt trevligt då det bara var vi bruttor där, men sedan rasade det in massa grabbs som jag aldrig träffat och jag var inte in mode för att vara trevlig och social. Så jag och Robin (som också hittat dit kanske jag ska tillägga), tog en taxi hem till mig och sov gott. I lördags hade jag hemmamatch, som vi såklart vann, hehe, och efter den hämtade Robin upp mig för att byta hans nya tröja till en annan storlek. Efter det åkte vi, hör nu, för att checka in på hotell! Lite lyx får man väl unna sig! Nejdå, Robins mamma bjöd oss för att hon hade en väninna hos sig, väldigt snällt gjort!

Vi fixade oss lite, käkade och åkte sedan hem till Mayer ett tag där vi hann umgås lite med massa tagade killar som skulle till stan. Väl tillbaka på hotellet så mös vi ut resten av kvällen, kunde inte varit bättre! Och idag har vi bara varit en sväng i Täby där jag hittade inget annat än en sketen foundation, och sedan har jag jobbat.
Puh, tycker att jag har hunnit med mycket jag.

Men min helg är ju inte slut ännu. Vi har nämligen studiedagar imorgon och på tisdag, så imorgon ska jag försöka plugga lite och sedan jobbar jag mellan fem och tio. Helt okej...

Nu är jag där emot sjukt trött och ska snart blunda. Hoppas att ni har haft en fin helg, ta hand om er!



avslutar med en bild
på världens bästa storesyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0