tisdag

riktigt ledsen för så pass dålig uppdatering som jag lyckats med de senaste dagarna, men jag orkar fan inte jämt. Är inne på min andra och sista studiedag nu, blir lite deppig faktiskt. Men det är snart helg igen och på måndag är det löning, i alla fall för min del, wiho. Idag har jag bara gjort massa nytta här hemma. Jag har tvättat, diskat, städat och rastat mitt monster som nu slaggar bredvid mig. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Kanske skulle passa på att träna ikväll. Eller?

En tanke som slog mig nyss var en angående alla hjärtans dag. Fan vilket hysteri det blivit av det nu, eller har det alltid varit så? Alla affärer laddar med erbjudanden två tre veckor innan och det känns mer för mig som om allting bara handlar om att man ska köpa saker till varandra? Jag tycker det är ganska sjukt, jag menar, varför inte bara vara med varandra och mysa, kanske laga middag och kolla på film eller gå på bio tillsammans? Visst, det är säkert jättemysigt att handla små presenter och byta, men vet vi ens varför vi gör det? Då är det ju superekonomiskt att vara singel, och nu får ni rätta mig om jag har fel. Jag och bobbin har i alla fall bestämt oss för att bara vara med varandra, utan att köpa något. Jag ska ta ledigt från jobbet och så ska vi äta på hardrock café - superballt ställe med grym mat. Sounds good enough for me!

Så för er som känner sig lite halvstressade över att ni inte vet vad ni ska köpa till er respektive - gör något tillsammans istället! Jag tror på att det är mer uppskattat i alla fall.


Nejfan, nu ska jag baka mig en kladdkaka som tack till mig själv för att jag har varit så duktig idag. Tränar ikväll .... *Klapp på axeln. Ta hand om er finisar!



jag och en bebis


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER,

BESÖK MIN BLOGG,



http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se



SHOPPA MASSOR AV KLÄDER

2010-02-16 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0