dötid

Jag har insett att min senaste kyss - var klockan kvart i sju imorse och att den var mysig
Jag pratar - för mycket ibland
Jag avskyr när folk - ljuger
Min bästa vän är - Molly
Min första vän heter - Johanna
Kärlek är - Underbart!
När jag borstar tänderna - skyller robin på att jag inte sköljer ordentligt
När jag lagar mat - blir det oftast helt okej
Jag tänder på - att bli kysst mellan nacken och axlarna + att bli kliad på ryggen
Jag är rädd för - att förlora någon jag älskar
Den värsta känslan är - att bli sviken
Den bästa känslan är - att vara kär
Jag är bäst på - bäst och bäst. Bra på att prata engelska är jag
Jag är sämst på - alla instrument som finns på denna jord
Om jag va ett djur skulle jag vara - en katt. Egensinnig, gosig och uppnosig
Min mobiltelefon är - rosa
När jag vaknar på morgonen - har jag oftast en söt prins bredvid mig
Just nu tänker jag på att - jag måste ha jävligt tråkigt som gör detta
Bebisar är - söta när de är tysta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0