instickare

jag blev så sötsugen efter lunchen att jag fick för mig att sno ihop en omgång med chokladbollar. Tur att jag är själv hemma så att ingen hinner fingra på dem innan mig. I dem ska man ha kaffe och jag tänkte att det ändå kunde passa bra att dricka det till också. Spillde först ut kaffesumpen. Svor över kaffesumpen. Sket i att det stod "låt smöret svalna" och "kallt kaffe". Ångrade mig när ja körde ner händerna i något som kände som kokande svavelsyra. Men nu är det gjort och nu står den förbannade smeten inne i frysen. Det stod att de skulle vara i kylskåpet men jag drog en snilleblixt och körde in de i frysen istället. Märker säkert sen hur bra den snilleblixten var. Kanske ska passa på att säga att jag är hemma idag också, fast jag har faktiskt gjort matteprov. Fifan vad obekvämt det kändes att stiga upp klockan sju när jag vanligtvis brukar sova till elva på torsdagar. Surt.

Skitsamma, nu ska jag klicka hem lite kläder och dricka kaffe. Eller så väntar jag med kaffet till bollarna. Haha bollarna. Aja tja.


Så här harmoniskt såg det ut ett tag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0